Reklama
 
Blog | Naďa Dubcová

Jak oblafnout nejen důchodce

  1. Lidem, kteří objíždějí slevové akce ať už na internetu, nebo s batohem na zádech říkám akcionáři. Akce – akcionář.

Já jim vcelku rozumím a nijak si z nich posměšky netropim. Je to každého věc.

Já akcionář nejsem a přesto jsem kdysi hrubě naletěla v jedné optice. Jak nejsem akcionář tak jsem ale brejlolofanatik.

A tak jsem jednoho krásného dne vstoupila do optiky, která hlásala slevu na obroučky, tuším asi 75%. No to už se vyplatí, hamižný pud mě vehnal na židličku proti paní optikové, které odkapávala slova z pusy jako kapky medu ze lžičky.

Obroučky jsme vybraly. Super obroučky. Skla jsme do nich naměřily a paní optiková počítala.

Nevěřila jsem vlastním krátkozrakým očím. Cena za všechno o něco málo korunek vyšší než v optice, která slevu neinzerovala.

A tady jsem se měla ze židličky zvednout a prchat. Místo toho, jak ten chudák dobytek na porážku úplně stejně jsoucí jsem zaplatila zálohu a šla.

Brýle při vyzvednutí doplatila a doma pak zjistila  na internetovém německém webu jejich cenu, přesně těch samých obrouček jaké jsem sobě tak výhodně zakoupila za tu samou cenu.

Konečná cena v Česku byla totiž spočítána tak, že ta reálná byla navýšena o těch 75%, aby mohla býti poté odečtena.

Od té doby jsem uvelmi opatrná, ale oni zase s něčím určitě přijdou.

A víte co? Ani mi moc ty brýle nesluší, jsou v šuplíku…

 

 

 

Reklama